ændring af programet
Hej som i skrev skulle jeg kontakte jer.
I 2017 blev jeg ansat i Roskilde kommune som rengøringsflyver, jeg fik så ansvaret at skulle være en supporter til at hjælpe alle Rengøringskoordinator med deres iPad da alle sammen havde fået en arbejdes iPad, men de havde ikke noget program der til så jeg fandt adobe Acrobat da jeg kende det privat, det lykkes og vi brugte det i ca 2 år så lavet i en opdatering som ændret hele programmet så meget at det blev umuligt at bruge mere for os, samtidige med det var der også problemer med at den ikke ville gemme det man havde skrevet, samme problem forgår stadigvæk idag. Jeg har måtte advare alle mine kollegaer om at de ikke må opdaterer Adobe Acrobat fordi så kan de ikke bruge programmet mere vi er 4 ud af 26 medarbejder som desværre har fået opdateret vores iPad så nu er vi kørende på HP smart som nød.
Er der nogle muligheder for at man kan få den tidligere vision tilbage? Som lige inden i lavet hele programmet om. Når man skal udfylde Bestillingslister kvalitetsrapporter sygemeldinger feriesedler og Måneds liste dur den nye vision af Adobe Acrobat bare ikke.
Håber der findes en løsning.
Mvh Jesper Trebbien Jensen